Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Είναι αργά για «λαϊκίστικα» δάκρυα κ. Βενιζέλο

Σε  εσάς προσωπικά κύριε  Υπουργέ των Οικονομικών  τα έλεγα!
Αλλά φυσικά, εγώ τι είμαι για να μου δώσετε σημασία και να με ακούσετε;
Μια απλή Βουλευτής που κουβαλάει όλο το άγος από την οργή του κόσμου για τη διαχρονική πολιτική σπατάλη. Τι άλλο είμαι, παρά μία από τους Βουλευτές - και δη τους νέους Βουλευτές - και μάλιστα με βαριά ένσημα στον ιδιωτικό τομέα από την εργασία μου για να δώσετε, όταν έπρεπε, σημασία στις προτάσεις μου; 

Να σας  θυμίσω για μία ακόμη φορά τι είχα πει από το βήμα της Βουλής από τις αρχές Δεκέμβρη:

«…Στην Ελλάδα έχουμε σαράντα εννέα Υπουργούς, δύο Αντιπροέδρους. Μην πούμε πόσο στοιχίζουν όλοι αυτοί. Συνοδευτικά, κρατικά αυτοκίνητα, βενζίνες πληρωμένες από το φορολογούμενο, σε αντίθεση με τους Βουλευτές, που ορθώς πληρώνουμε εμείς τη βενζίνη. Επτακόσιες χιλιάδες ευρώ μόνο το τεθωρακισμένο ενός από τους Αντιπροέδρους, την ίδια στιγμή που στην Πορτογαλία οι Υπουργοί είναι έντεκα και στην Ιταλία δεκαέξι…».
Είχα μάλιστα τονίσει, ως παράδειγμα για την αναγκαιότητα εξορθολογισμού, εν γένει, των Κρατικών δαπανών μια προσωπική εμπειρία από την εποχή που ήμουν απλώς δημοσιογράφος, «…Θυμάμαι κ. Υπουργέ πως ο Αλ Γκορ, Αντιπρόεδρος της αμερικανικής Κυβέρνησης επί Κλίντον, μιλώντας το 2007 στο Μέγαρο Μουσικής είχε πει κάτι εντυπωσιακό! Ότι, με το που έπαψε να είναι Αντιπρόεδρος στην Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, πήρε το αυτοκίνητό του και τη γυναίκα του και πήγε εκδρομή, που αυτό σημαίνει ότι εδώ και τώρα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, όλα τα των πρώην, πρώην, πρώην, προνόμια καταργούνται. Να τα ακούει ο κ. Βενιζέλος! Όλα τα πρώην, πρώην, πρώην προνόμια και νυν, των χηρών και των ορφανών του πολιτικού συστήματος καταργούνται!»
Αυτά –  όπως και άλλα πολλά για την  περιστολή των κρατικών, εν γένει, δαπανών- τα είπα, πριν φθάσουμε στην δραματική κατάσταση του «ΝΑΙ» για να σωθεί η χώρα από μία χρεοκοπία.
Και… ο νοών νοείτω.

ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΠΙΛΗ
Βουλευτής της Ν.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...