Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

"Νόμιμη κλοπή στο ΤΕΒΕ"


"Εξηγήστε μου γιατί δεν πρέπει να το θεωρώ κλοπή.
Το 2000 πλήρωνα 115620 δρχ, ήτοι 339,35 ευρώ το δίμηνο.
9 χρόνια μετά πληρώνω 709,62 ευρώ το δίμηνο και αναδρομικά ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ!!!
Δηλαδή, το ΤΕΒΕ μέσα σε 9 χρόνια...
υπερδιπλασίασε τις εισφορές που πρέπει να πληρώνω για να ασφαλίζομαι υποχρεωτικά. Το σύνολο της αύξησης είναι 209%!!!
Και ρωτάω και απαντάω μόνη μου σαν την τρελή, διότι έτσι μας κατάντησαν:
1) υπερδιπλασιάστηκαν εξίσου και οι συντάξεις; ΟΧΙ
2) υπερδιπλασιάστηκαν εξίσου και οι παροχές; ΟΧΙ βέβαια. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το επίδομα γυαλιών από 80 ευρώ το μείωσαν πέρσι σε 50! Και η διαδικασία μου στοιχίζει περισσότερο από το επίδομα. Πρέπει να πληρώσω τον οπτικό, να πάω στο ΤΕΒΕ της περιοχής μου να καταθέσω την απόδειξη και να με φωνάξουν ξανά άλλη μέρα για να πληρωθώ! Αναφέρω επίσης ότι η ανήλικη κόρη μου έχει πρόβλημα στο γόνατο από αθλητική κάκωση και ο ορθοπεδικός του ΤΕΒΕ ΔΕΝ της έδωσε αξονική για να δούμε τι είναι, αλλά αλοιφή (!) διότι – είπε – είναι ακριβή εξέταση και το ΤΕΒΕ έγινε αυστηρό.
3) Μειώθηκαν μήπως τα συντάξιμα χρόνια; ΟΧΙ, αντίθετα αυξήθηκαν
4) Ευθύνομαι εγώ και όλοι οι υπόλοιποι για την κακοδιαχείρηση του ταμείου, που πριν 20 χρόνια ήταν υγιέστατο και σήμερα κλέβει από εμάς τους ίδιους για να ζήσει; ΟΧΙ
5) Πάνε σε καλή μεριά τα λεφτά μου; ΟΧΙ. Να ξεκινήσω από το συμβολικό γεγονός ότι με των ασφαλισμένων τα χρήματα οι υπάλληλοι του ΤΕΒΕ στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικές κατασκηνώσεις ΤΖΑΜΠΑ, ενώ οι ασφαλισμένοι πρέπει να πληρώνουν 600 ευρώ για κάθε παιδί. Αφήνω για τους δημοσιογράφους τις αποκαλύψεις για κακοδιαχείρηση
6) Νιώθω σιγουριά ότι θα εισπράξω αξιοπρεπή σύνταξη; ΟΧΙ. Καθημερινά μας εκφοβίζουν ότι τα ταμεία δεν έχουν χρήματα και ότι μπορεί να πτωχεύσουν κι αυτά και το κράτος, με σκοπό να μας μειώσουν τις συντάξεις στο ελάχιστο και να πούμε κι ευχαριστώ.
7) Γιατί σε όλη την αγορά, στον καθορισμό των όρων των διμερών συμβάσεων και τον έλεγχο για την ορθή τήρησή τους, συμμετέχουν και τα 2 μέρη, ενώ στη δική μου διμερή σύμβαση με το ΤΕΒΕ (εγώ πληρώνω, αυτός με ασφαλίζει) αποφασίζει καταχρηστικά μόνο το ΤΕΒΕ και εγώ δεν έχω ούτε δικαίωμα να εκφέρω λόγο, ούτε δικαίωμα να ελέγξω πού πάνε τα χρήματά μου, ούτε δικαίωμα διαπραγμάτευσης; Εδώ εξαντλείται η λογική μου και δεν έχω απάντηση
8) Γιατί αν χρωστάω και δεν μπορώ να πληρώσω ΚΑΙ θα με κλείσει φυλακή ΚΑΙ θα μου πάρει το σπίτι… για να με ασφαλίσει;;;;;!!!!!!! με το γελοίο πρόσχημα ότι αν οι εισφορές δεν ήταν υποχρεωτικές, πολλοί θα έμεναν ανασφάλιστοι και θα δημιουργούσαν κοινωνικό πρόβλημα όταν θα γίνονταν ανίκανοι για εργασία. Δηλαδή αν καταντήσουμε άστεγοι, χωρίς δουλειά από τα 45 μας (δεν μας θεωρούν τιμολόγια αν χρωστάμε) και στη φυλακή για 1 χρόνο, επειδή δεν πληρώσαμε το ΤΕΒΕ, αυτό δε δημιουργεί χειρότερο πρόβλημα; Κι εδώ η λογική μου με αφήνει χωρίς απάντηση.
9) Τι άλλη σιγουριά μου προσφέρει ένα ταμείο που αν πάθω κάτι, αρρώστια ή ατύχημα, θα μου πετάξει ελεημοσύνη 300 ευρώ το μήνα μόνο αν έχω πάθει εργατικό ατύχημα και θα πρέπει να ζήσω μ΄αυτά και μόνο για όσο είμαι ανίκανη για εργασία, τη στιγμή που εγώ η ίδια αν έχω υπάλληλο και πάθει κάτι θα πρέπει να τον πληρώνω μέχρι να γίνει καλά;
10) Δεν είναι πολλά τα 709 ευρώ για δυο μήνες μόνο για ένσημα, τη στιγμή που ο βασικός μισθός είναι 700 ευρώ το μήνα; ΕΙΝΑΙ. Με τα ίδια λεφτά η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ή όποια άλλη ιδιωτική ασφάλεια θα μου είχε 300% μεγαλύτερες και καλύτερες παροχές

Όπως υπάρχουν υπάλληλοι με 700 ευρώ το μήνα, αλλά και υπάλληλοι με 3000 μισθό και 250ρια τη βδομάδα αφορολόγητα επιδόματα για συμμετοχή σε επιτροπές, έτσι και σε μας τους ελεύθερους επαγγελματίες η ψαλίδα είναι μεγάλη. Ειδικά, τα τελευταία χρόνια, οι επαγγελματίες που ζουν με κάτω από 20000 το χρόνο οικογενειακό εισόδημα είναι εκατοντάδες χιλιάδες. Έχω αγανακτήσει να μας αντιμετωπίζουν όλους σαν τους πλούσιους που φοροδιαφεύγουν, έχουν κότερα και βίλες και πρέπει πάντα να πληρώνουν τα σπασμένα. Και αγανακτώ ακόμη περισσότερο, με τα επιμελητήρια (άλλο σκάνδαλα να είμαστε υποχρεωτικά και εκεί γραμμένοι και να μην έχουμε δικαίωμα να θεωρήσουμε τιμολόγια αν δεν πληρώσουμε και αυτούς). Ποτέ δεν ύψωσαν μια φωνή διαμαρτυρίας διότι διοικούνται δυστυχώς από τους πλέον οικονομικά ευκατάστατους «συναδέλφους» μας (και για να προλάβω αντιδράσεις, αυτός με τη στρωμένη δουλειά και τις πολιτικές φιλοδοξίες έχει χρόνο να ασχολείται, όχι εγώ που τρέχω να βγάλω στην κυριολεξία μεροκάματα και δεν προλαβαίνω). Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν που γινόμαστε έρμαια του κάθε ΤΕΒΕ και του κάθε ΙΚΑ και κάθε άλλου κορακιού που τρέφεται από τις σάρκες μας.
Κάνω αγώνα κάθε μήνα, δανείζομαι όταν δεν έχω για να πληρώνω το ΤΕΒΕ στην ώρα του, διότι το ίδιο ταμείο που όταν πρέπει να πληρώσει το ξεχνάει, εμάς μας βάζει εφάπαξ πρόστιμο 20 ευρώ αν αργήσουμε μια μέρα + ληστρικό επιτόκιο! ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...